PREMIUM abonnement

PREMIUM abonnement

Het PREMIUM-tarief biedt een scala aan functies die u kunt uitproberen tijdens een gratis proefperiode.

Lees het artikel →
 Meest voorkomende problemen bij het verlengen van een abonnement

 Meest voorkomende problemen bij het verlengen van een abonnement

Heb je een van de jaarlijkse Mijn-Online-Factuur.nl.-tarieven betaald en is je account nog steeds niet actief? Ontdek welke stappen je moet nemen in het volgende artikel.

Lees het artikel →
Een jaarabonnement verlengen

Een jaarabonnement verlengen

De gebruiker wordt altijd per e-mail op de hoogte gesteld dat zijn abonnement op tijd afloopt, zodat hij het eenvoudig kan verlengen zonder verdere problemen.

Lees het artikel →
MINI abonnement

MINI abonnement

De tweede tariefoptie voor gebruikers van MijnOnlineFactuur is het MINI abonnement. Dit is specifiek bedoeld voor het opstellen van facturen en directe download ervan.

Lees het artikel →
Upgrade van een MINI abonnement naar een PREMIUM abonnement

Upgrade van een MINI abonnement naar een PREMIUM abonnement

Met het MINI abonnement kunnen alleen facturen worden aangemaakt en per e-mail worden verzonden. We kunnen eenvoudig overstappen op een PREMIUM abonnement, waarmee we ook facturen kunnen downloaden en bewerken.

Lees het artikel →
Alles over de proefperiode

Alles over de proefperiode

Na registratie op de MijnOnlineFactuur-website heeft de gebruiker een proefperiode van 5 weken. Tijdens de proefperiode kunt u vrijelijk alle functies uitproberen die MijnOnlineFactuur gratis aanbiedt.

Lees het artikel →
Hoe een proefversie te verlengen

Hoe een proefversie te verlengen

Na het verstrijken van de vijf weken durende proefversie heeft u de keuze uit twee aangeboden jaarlijkse tarieven - Mini en Premium.

Lees het artikel →