PREMIUM abonnement

Het PREMIUM-tarief biedt een scala aan functies die u kunt uitproberen tijdens een gratis proefperiode.

Lees het artikel →

 Meest voorkomende problemen bij het verlengen van een abonnement

Heb je een van de jaarlijkse Mijn-Online-Factuur.nl.-tarieven betaald en is je account nog steeds niet actief? Ontdek welke stappen je moet nemen in het volgende artikel.

Lees het artikel →

Een jaarabonnement verlengen

Wij zullen de gebruiker altijd tijdig per e-mail waarschuwen voor het naderende einde van het abonnement, of u kunt het op elk moment verlengen in uw account.

Lees het artikel →

MINI abonnement

De tweede tariefoptie voor gebruikers van MijnOnlineFactuur is het MINI abonnement. Dit is specifiek bedoeld voor het opstellen van facturen en directe download ervan.

Lees het artikel →

Upgrade van een MINI abonnement naar een PREMIUM abonnement

Met het MINI abonnement kunnen alleen facturen worden aangemaakt en per e-mail worden verzonden. We kunnen eenvoudig overstappen op een PREMIUM abonnement, waarmee we ook facturen kunnen downloaden en bewerken.

Lees het artikel →

Alles over de proefperiode

Na registratie op de MijnOnlineFactuur-website heeft de gebruiker een proefperiode van 5 weken. Tijdens de proefperiode kunt u vrijelijk alle functies uitproberen die MijnOnlineFactuur gratis aanbiedt.

Lees het artikel →

Hoe een proefversie te verlengen

Na het verstrijken van de vijf weken durende proefversie heeft u de keuze uit twee aangeboden jaarlijkse tarieven - Mini en Premium.

Lees het artikel →