Gebruik je Mijn-Online-Factuur.nl en vraag je je af wat er met je account gebeurt als je besluit de dienst niet meer te gebruiken? In dit artikel lees je hoe je je account kunt deactiveren of opnieuw activeren, je kunt afmelden voor e-mailabonnementen of je account volledig kunt verwijderen.
Geen abonnement gekozen?
Als je na afloop van de proefperiode geen abonnement hebt gekozen, zit je nergens aan vast. Je account blijft inactief en hoeft niet verwijderd te worden. Hetzelfde geldt als je abonnement is verlopen (bijvoorbeeld na betaling voor één jaar) en je besluit Mijn-Online-Factuur.nl niet verder te gebruiken - alles wordt gewoon gepauzeerd. Je betaalt niets en hebt geen verplichtingen.
Als u een tariefabonnement hebt aangemaakt dat nog niet is betaald en u wilt dit annuleren, gaat u naar Mijn account - Het abonnement verlengen. Onderaan de pagina vindt u de optie “Bestelling annuleren”.
Wil je terugkomen? Je account is eenvoudig te herstellen
Wanneer u besluit terug te keren, hoeft u zich alleen maar aan te melden, een tarief te kiezen en na betaling is uw account weer volledig actief met al uw eerdere gegevens, facturen en instellingen. U hoeft niets opnieuw in te stellen of vanaf nul op te bouwen.
E-mailabonnementen opzeggen
Onderaan elke informatieve e-mail die je van ons ontvangt, vind je de mogelijkheid om je af te melden. Eén klik is voldoende en je ontvangt geen e-mails meer van ons.

Account volledig verwijderen? Stuur ons een bericht 📩
Als je jouw account bij Mijn-Online-Factuur.nl volledig uit ons systeem wilt laten verwijderen, stuur ons dan een e-mail naar: [email protected]. We verwijderen het account permanent, inclusief alle bijbehorende gegevens.