Met MijnOnlineFactuur.nl kun je contacten van ontvangers opslaan en beheren. Deze functie is beschikbaar voor alle tariefgebruikers.

Het beheer van contacten is te vinden in het bovenste menu onder de naam CONTACTEN.

Contactbeheer

Een nieuw contact toevoegen

Na het uitgeven van een factuur aan een nieuwe ontvanger worden zijn gegevens automatisch opgeslagen. In het gedeelte Contacten kun je je contacten beheren, hun overzicht bekijken of een nieuw contact toevoegen zonder dat je een factuur hoeft uit te schrijven. Als je een nieuw contact wilt toevoegen waaraan geen factuur is uitgegeven, klik je op Contactpersoon toevoegen, vul je alle belangrijke informatie in en klik je vervolgens op Wijzigingen opslaan.

Een contactpersoon toevoegen aan de lijst is snel en eenvoudig.

Een nieuwe contactpersoon toevoegen aan de lijst is eenvoudig en met de functie kun je ze beheren, inclusief al hun belangrijke gegevens. 

Contact management

  • Met behulp van pijlen op de kolommen Contact, IN, E-mail, Telefoon en Aantal facturen kunnen contacten naar beneden of boven worden gesorteerd.

  • Zoeken naar een specifiek contact kan via Zoeken.

  • Via pictogrammen in het rechtergedeelte van het contact kan het contact een factuur aan de ontvanger sturen, het contact bewerken of een contact verwijderen.

Overzichten

Nadat je op een specifieke contactpersoon hebt geklikt, krijg je een overzicht van de uitgegeven facturen van de ontvanger.