Bij het verlengen van het tarief treedt er soms een fout op bij de activering of bij de ontvangst van de betaling, waardoor de account inactief wordt, zelfs als de klant zijn abonnement al heeft betaald. Klanten kunnen met dit probleem te maken krijgen in beide gevallen van verlenging - voor een proefperiode of zelfs bij verlenging van een jaarabonnement MINI en PREMIUM dat al in bezit is.
Wat zijn de meest voorkomende problemen hiervan?
Een verkeerd geschreven variabel symbool bij betaling
Voor het betalen van een abonnement kun je het beste een betaalkaart gebruiken (er staat altijd een link in de e-mail ter bevestiging van de bestelling) of een bestelling aanmaken op onze website. Het systeem vult het variabele symbool automatisch in, dus er is geen plaats om het verkeerd te schrijven. Er is ook een optie om te betalen via een QR-code die is opgenomen in de e-mail ter bevestiging van de bestelling.
Als de klant erachter komt dat hij met het verkeerde variabele symbool heeft betaald, is de snelste manier om dit op te lossen door te schrijven naar [email protected]. De betaling wordt handmatig gevonden en gekoppeld aan een account van de klant.
De betaling is niet aangekomen op de rekening van Mijn-Online-Factuur.nl
Als een klant kiest voor betaling via een overboeking, wordt zijn account actief op het moment dat de betaling de bankrekening van Mijn-Online-Factuur.nl bereikt, wat enkele dagen kan duren. De snelle manier is om te kiezen voor betaling per kaart.