Voor alle huidige en toekomstige klanten werken vele kanalen, die helpen bij het soepele proces van het uitgeven van facturen met Mijn-Online-Factuur.nl en bij vragen.
Online chat met ondersteuning
Rechts op de website van Mijn-Online-Factuur.nl is een optie om gebruik te maken van een chatvenster met ondersteuning. In de rechter benedenhoek staat een blauw knop die je kunt gebruiken nadat je op de knop hebt geklikt om je vraag te stellen.
Mijn-Online-Factuur.nl e-mail ondersteuning
In het geval dat de klant geen antwoord op zijn vraag vindt in de handleidingen, is een andere manier van communicatie via e-mail: [email protected]. Klantenservice Mijn-Online-Factuur.nl staat klaar om alle vragen te beantwoorden en eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen. Aarzel niet om contact met hen op te nemen.
HULP
Mijn-Online-Factuur.nl biedt ook hulp direct op de website. Na het inloggen op Mijn-Online-Factuur.nl vind je onderaan het scherm opties: Zakelijke nieuwsbrief, Nieuws, Zelfstudies en Ik heb een probleem. Hier vind je niet alleen nieuws over het gereedschap zelf, maar ook basisinformatie over facturering, belastingen en advies voor oriëntatie in het financiële systeem.
FAQ
Op de website, Mijn-Online-Factuur.nl is ook een sectie met FAQ, waar je een snel antwoord kunt vinden op veel vragen.